Общи условия
Добре дошли в www.donsoft.bg, уебсайт
собственост на фирма ДОНШОП ЕООД с ЕИК 204559035 и адрес на регистрация: гр. Благоевград, ул. Иглика 5 ет.3. , представлявано от Красимир Стоянов.
Настоящият текст има за цел да поясни
общите условия за ползване, съгласно които ДОНШОП ЕООД, предоставя стоки и
услуги на потребителите си посредством електронният си
магазин http://www.donsoft.bg
С посочените условия даваме информация на
потребителите за правата, ограниченията и отговорностите им при използване на
информацията и услугите в уебсайта ни. Всеки потребител, работещ със електронната
платформа е обвързан с правилата на настоящите общи условия от момента на
влизане в уебсайта до напускането му.
***ДОНШОП
ЕООД си запазва правото да изменя и обновява едностранно Общите условия
за предоставяне на предлаганите стоки по всяко време. Тези промени влизат в
сила незабавно, чрез публикуването им и са задължителни за всички
потребители/клиенти. В този смисъл Вие като Клиент имате задължение да
правите справка за евентуални промени на общите условия на сайта при всяко
негово използване.
Посочените oбщи ycлoвия са предназначени за
създаване на служебни отношения между "ДОНШОП ЕООД, ЕИК 204559035, със
седалище и адрес на управление: гр. Луковит 5770; ул. „Козлодуй“ № 4 и
клиентите нa уебсайта зa eлeĸтpoннa тъpгoвия www.donsoft.bg.
Общите условия на donsoft.bg са задължителни
за всички потребители на сайта.
Използвайки www.donsoft.bg Вие автоматично
давате съгласието си с настоящите условия.
Всяко
използване на Тези правила обвързват всички потребители. Ако не сте съгласни с
Общите условия, моля не използвайте този сайт.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА УЕБ-продукти
Донсофт.БГ предоставя точна и
коректна информация. Въпреки това не гарантира идентичност между изображението
(цветове, форми, размери и други) и доставяната стока. В тази връзка искаме да
уточним, че изображенията на продуктите имат информативен характер, съответно
доставените продукти могат да се различават от тях, поради промяна на модела
или дизайна им.
Техническите характеристики посочени на сайта
са предоставени от производителите и ДОНШОП ЕООД не носи отговорност ако има
разминаване поради факта, че някои от тях не могат да бъдат проверени.
Всички цени в DONSOFT.BG са в
български лева с включено ДДС.
*Фирмата ни
има право да променя цените на продуктите си по всяко време без да дължи
предварително уведомление.
Също така ние не носим отговорности при
изчерпване на количества от даден продукт или забавяне на внос от производител
на съответната стока. В случай на забавяне на доставка, всеки клиент ще бъдете
уведомен по електронен път или чрез телефонно обаждане.
ПОРЪЧКИ
Клиентът
може да направи поръчка на електронната платформа по следните начини:
- като
добави избраните Стоки в количката за покупки и следвайки стъпките, завърши и
изпрати съответната Поръчка.
- на
телефон: 08888 19 223
- чрез
e-mail адреса: donsoft@abv.bg
Всяка една
направена поръчка по електронен път се изпраща до клиент след телефонно
обаждане и лично потвърждение от клиента.
При
невъзможност да се свържем по телефона за потвърждение на заявката, поръчката
остава в процес на обработка и не се изпраща.
Ако
посоченият телефон е некоректен или изключен, изпращаме уведомление на
посочения в поръчката имейл.
При липса на
каквато и да е била връзка с клиента, в период до 5 дни - поръчката автоматично
ще бъде отказана.
Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни посочени при поръчка да
бъдат верни, пълни и точни към датата на изпращането.
Всяка стока предлагана на електронната ни
страница www.donsoft.bg е нова и съпроводена от Гаранционна карта. Изключение правят някои категории
стоки, които поради естеството си на експлоатация не могат да имат обоснован гаранционен
срок - наречени още консумативи - като видео балуни, букси, кабели, акумулаторни
батерии, слушалки за радиостанция или други аксесоарни и компонентни части.
Такъв тип стоки биват придружени само от Стокова разписка.
Гаранционните карти издадени от ДОНШОП
ЕООД са на хартиен носител и се изпращат на Клиента заедно с
поръчаната стока.
***В случай,
че Клиентът не уведоми ДОНШОП ЕООД за липсата на гаранционна карта в рамките на
(максимум) 24 часа от получаването на стоката, ще се счита, че такъв е бил
предоставен.
Ремонтът на продукти извън отбелязаният
гаранционен срок и съпътстващите транспортни разходи за него, подлежат на заплащане
от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.
Гаранционни условия:
Гаранционните
срокове текат от дата на подписване на гаранционната карта.
Гореописаните
стоки се ремонтират безплатно преди изтичане на гаранционният срок.
Гаранционното
обслужване се извършва в офиса /сервиза/ на фирмата.
Гаранционният
срок отпада в случаите когато:
-
гореописаните стоки са експлоатирани и съхранявани неправилно;
- налице са
механични повреди;
- причина за
повредите вследствие на токов удар, буря, гръмотевици, пожар и други природни
бедствия;
- са
разпломбирани стоките или техните модули;
- е
установен опит за отстраняване на дефекти от неупълномощени за целта лица;
Включването
към електрическата мрежа може да става само посредством занулен контакт шуко.
Напрежението на електрическата мрежа трябва да бъде 220V/50Hz.
Батериите на
устройствата са консуматив, не подлежат на гаранционно обслужване.
Рекламации се приемат само срещу представяне на гаранционна карта.
Софтуерът е
собственост на клиента. Рекламации за софтуерни проблеми не се приемат.
*За
неупоменати по-горе правни норми действат разпоредбите на ЗЗД.
***
Пълните
условията за доставка и връщане на стоки може да намерите в секцията Условия за
доставка на нашия сайт.
ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА при
доставка
Клиентът
поръчал стока от електронният ни магазин donsoft.bg, има право да откаже
получаването на поръчана от него стока, когато тя му е доставена, само в
посочените в настоящите условия случаи:
·
Ако доставената стока не съответства на
поръчаната от клиента и това може да се установи чрез обикновен преглед на
стоката;
·
Ако при транспортирането стоката или нейната
опаковка е повредена;
·
Ако цената, която клиентът следва да заплати, не
съответства на първоначално оферираната в уеб страницата www.donsoft.bg;
·
Ако не е спазен срока, обявен за доставка;
·
При условията на чл. 69, ал. 3 от ЗЗППТ.
Рекламации
по гореизброените условия се извършват само в момента на доставката. Извън
изброените случаи, клиентът няма право да откаже да получи и заплати поръчаната
от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за
доставка и връщане на стоката.
За случаите на отказ за получаване на стоката се съставя протокол в момента на
доставката. Ако клиентът откаже подписването на протокола, се приема, че
отказът му за получаване на стоката е неоснователен и той дължи заплащане на
разходите за доставка и връщане на стоката.
След получаване и заплащане на стоката, клиентът може да направи рекламация и
да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следните
случаи:
·
Ако стоката има съществен недостатък или
несъответствие, които не са могли да бъдат установени при обикновен преглед на
стоката;
·
В случаите на чл.69, ал. 3 от ЗЗППТ.
РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ
Съгласно чл. 55. (1) от ЗЗП потребителят има право да върне закупената стока от разстояние в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на стоката и съгласно условията по доставката приети при потвърждаването на поръчката в сайта на www.donsoft.bg, че стоката се намира във вида, в който е получена, без да е била ползвана и не е с ненарушена оригинална опаковка.
Транспортните разходи са за сметка на клиента.
ВАЖНО: Не се приемат върнати поръчки с наложен платеж. Парите за върната стока се възстановяват по банков път. Задължително титуляр на сметката трябва да е лицето поръчало и заплатило стоката. /Само по изключение: Ако лицето няма банкова сметка, парите ще му бъдат възстановени чрез Пощенски паричен превод по куриерската фирма доставила стоката!/
Ако е налице несъответствие между поръчана и доставена стока, което е било
невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя в
срок от 72 часа след заявката на клиента и извършена проверка за установяване
на несъответствието.
Подробна информация относно условията за връщане на продукт и възстановяване на
платена сума, може да намерите в секция Условия за доставка.