Условия за доставка
ДОНШОП ЕООД изпраща и доставя поръчаните стоки чрез куриерска фирма.
Важно!!! Няма да се изпращат поръчки на стойност по-малка от 20 лв.
Поръчаните продукти се доставят в цялата страна
чрез куриер Еконт Експрес до адрес на
получателя или офис на куриера, в зависимост от избора на клиента.
Клиентът използва услугите на доставчика, посочен от ДОНШОП ЕООД, без опция да
избере друга фирма за доставка.
Клиентът поема задължението да осигури достъп и
възможност за получаване на стоката (точен и валиден адрес) или да получи стоката в офис на куриера..
Поръчаната стока се доставя с подходяща опаковка,
съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка.
След потвърдена и изпратена поръчка клиентът не бъде намерен в срока за
изпълнение на доставката на посочения адрес, или не бъде осигурен достъп и
условия за предаване на стоката в този срок, поръчката се счита за отпаднала и ДОНШОП ЕООД се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.
В случай, че клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока след
изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса или не я е взел от посочения офис на доставчика, той поема допълнителните разходи /складови/ по доставката.
Разходите се заплащат при получаване на
стоката, едновременно с цената на стоката.
Дължимата сума за поръчаната стоката се заплаща при получаването й от клиента, поръчал заявените продукти. Приемането и заплащането на стоката може да се приеме и от трето лице (от името на клиента) при положение, че то потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока!
БЕЗПЛАТНА
ДОСТАВКА
Всички поръчки на стойност над 500 лв. се
доставят безплатно за сметка на ДОНШОП ЕООД.
Важно: Безплатната доставка се извършва до офисите на Еконт Експрес за посоченото населено място. Ако няма офис на фирмата
доставчик в съответния район, услугата се заплаща от клиента.
При ползване на каквато и да е търговска отстъпка или при поръчка на продукти, които са в намаление/промоция независимо от стойността на поръчката, доставката е за сметка на клиента.
ДОСТАВКА
ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА
ДОНШОП
ЕООД извършва доставки на
стоките само на територията на България и разходите за доставка при поръчки
на стойност под 500 лв. се доставят за сметка на клиента.
ДОНШОП ЕООД или представител на куриерската
фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефона или на e-mail, ако се
появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на
доставката.
СРОК ЗА
ДОСТАВКА
Сроковете за доставка на поръчани чрез онлайн
магазина стоки са следните:
- За стоки поръчани и потвърдени до 15:30 часа, се получават на следващия работен ден с изключение на населените места с специфичен график на разнос за куриерите.
- За стоки поръчани и потвърдени след 15:30 часа - 48 часа, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.
Възможността за преглед /когато е възможно
и тест/ на пратката преди заплащане е услуга, валидна за всички продукти,
предлагани и доставяни от ДОНШОП ЕООД. Имате право да прегледате пратката в
рамките на посоченото от куриерската фирма време.
ДОНШОП ЕООД препоръчва на всичките си клиенти
да се възползват от тази услуга поради следните съображения:
- Може да проверите дали получавате точно това, което сте поръчали, за да избегнете връщането на объркана поръчка.
- При поръчка на повече от един артикул да проверите дали всичко което сте избрали е изпратено от нас.
- И най-важната за нас причина – да проверите целостта и вида на пратката, имате възможност да разгледате продукта за следи от удар, драскотини и други видими външни повреди. Ако забележите, че продуктът не е в изрядно състояние, можете да откажете поръчката. Ако е възможно преди да го направите се свържете с наш представител.
ВАЖНО! Всяка стока се тества и проверява
преди да бъде изпратена. Важно е да проверите вашата пратка при получаване, тъй
като ДОНШОП ЕООД не носи отговорност за възникнали повреди и наранявания на
продуктите, лош търговски вид /смачкана кутия или опаковка/ или какъвто и да е
друг видим дефект възникнал при транспорта на стоката.
НАЧИН НА
ПЛАЩАНЕ
Предлаганите начини за плащане са :
- Наложен платеж ( плащане в брой на куриера при доставка )
- Банков превод
След като клиента заяви желание за плащане по
сметка ще му бъде предоставена такава в зависимост дали е физическо или
юридическо лице. Превежда се стойността само на избраните продукти, куриерската
услуга се заплаща лично на куриера.
*Възможно е след предварителна договорка да се
включи куриерската такса в общата цена на поръчката.
Стойността на доставката се калкулира на база
основна тарифа на килограм тегло на пратката и зависи от конкретната куриерска
фирма.
ПОЛУЧАВАНЕ
НА ПРАТКАТА
Ако след преглед на стоката потребителят я приеме,
той се задължава да заплати в момента на доставката на стоката пълната стойност
на доставяната поръчка.
Ако след преглед на стоката клиента реши да
откаже поръчката поради разминаване на артикула или видим транспортен дефект,
транспортните разходи се поемат от ДОНШОП ЕООД. Но ако поръчката е отказана
поради лични причини на получателят, то тогава разходите за връщане се поемат
от същия.
ВРЪЩАНЕ
НА ПОЛУЧЕНА ПРАТКА
Клиентът има право да се откаже от поръчката в срок от 14 работни дни от получаването й в случай, че продукта не е използван и не е нарушена целостта на опаковката му и търговския му вид и съгласно условията на чл.55 от ЗЗП. В такъв случай ние възстановяваме сумата за стоката,след като предварително сме уведомени на фирмените телефони или електронен адрес и след като са изпълнени Условията за връщане на стока.
Няма да се приемат върнати пратки с наложен платеж от клиента. Техническо лице /комисия/ ще разгледа върнатите стоки и ако отговарят на Условията за връщане на стоки, Доншоп ЕООД ще въстанови на клиента заплатената сума. Суми се възтановяват по куриер /чрез паричен превод/ или по банков път по сметка на която клиента е титуляр.
Транспортните разходи по получаването и връщането й се
поемат от потребителя, освен в случаите когато се касае за несъответствия с
публикуваното в сайта.
ДОНШОП ЕООД има право да забави
възстановяването на сумата в случаите на отказ до получаването на продадените
стоки.
При връщане на продукт имате две възможности – да го замените с друг артикул или да ви бъде възстановена сумата на върнатата стока. Може да върнете продукти закупени от нас по следния начин: до офис на Еконт Експрес или Спиди – до поискване, гр. Луковит.
Общи
условия за връщане на стоки
Всички върнати продукти трябва да бъдат в
същото състояние като при доставката. Няма да бъдат приемани продукти, които са
били поправяни от неупълномощено лице или които са повредени от клиента, такива
с увредена или нецялостна опаковка, с одрасквания, със следи от удари (напр., но не само – механични/
електрически шокове). Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от
всички аксесоари, с които са били доставени.
Трябва да върнете продуктите в оригинална опаковка, придружена от етикетите и всички документи /касови бележки, фактури, стокови разписки/ с които е доставен продукта.
В случай, че поръчана и
предварително платена стока от Клиента не може да бъде доставена от ДОНШОП ЕООД,
то последният ще информира клиента за това и ще възстанови по сметката на
Клиента платената вече стока, в срок от 14 (четиринадесет) дни.